Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

Vízzáró gatya/bugyi a korábban publikált leszoktató gatyához

2013.02.08. 14:35 tryxus

Mivel drága kicsi fiamat egyáltalán nem zavarja, hogy összepisili a kanapét a plüss játékokat, stb., úgy döntöttem, kell egy vízzáró réteg a leszoktató gatyán kívülre. Persze amint csak időnként lesz baleset, a vízzáróréteget elhagyjuk és marad a leszoktató a betéttel. Ha pedig már csak véletlenül csúszik be egy kis pisi, akár a betétet is kivehetem,így normál alsóként használható tovább. Nade íme a kész mű:

IMG_3902_600x400.jpg

Amire szükséged lesz:

  • vízhatlan anyag (én impregnált orkán anyagot vettem) (kb 40x40)
  • gumi ferdepánt (láttam már Y gumiként is)
    • 1x~35cm(függ a gyerek derékméretétől)
    • 2x~18cm(függ a gyerek combméretétől)

IMG_3898_600x400.jpg

Kiszabjuk a nadrágot:

IMG_3900_600x400.jpgIlyen kiterítve:

IMG_3901_600x400.jpgÖsszevarrjuk a derékrésznél, körben cikk-cakk öltéssel rávarrjuk a gumit és tadaaaam:

IMG_3902_600x400.jpg

Jó varrogatást!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.