Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

Pad gyerekeknek előszobába

2014.01.14. 15:08 tryxus

Úgy gondoltam, könnyebben tudnának öltözni a srácok, ha lenne saját padjuk, amire le tudnak ülni és fel tudják venni a cipőjüket. Illetve ha várni kell, egyszerűbb, ha le tudnak ülni valahova, így nincsenek láb alatt :D

A padot Apa készítette, nekem csak a "huzatot" kellett ráapplikálnom :) Ilyen lett:

Ami kell hozzá:

  • 1 db pad
  • némi vatelin
  • textil a tetejére (én műbőrt használtam, mert ezt könnyű tisztán tartani)
  • tűzőgép (speciális, barkácsoláshoz való)

Először az elején az ülőrész aljára tűztem rá a műbőrt, hogy szépen simuljon. Ha hátul csúnyább lesz, nem gond, az úgysem látszik :)

Következő lépésként a pad ülőrészének 4 sarkára raktam egy-egy darab kétoldalas ragasztót, és erre raktam rá a vatelint. Ennek csak annyi jelentősége van, hogy amíg rá nem szorítom a műbőrt, ne mozduljon el. Miután ezzel megvoltam, áthajtottam a műbőrt a tetején és a hátoldalán végig letűztem. Közben jó erősen húztam, hogy szépen kifeszüljön.

A hátulja után jöhetett a két széle. Szépen behajtogattam a sarkánál és ott is végigtűztem.

Sajnos ezekről lépésekről nem készítettem fotót, mert a pici lányom állandóan a nyakamba csimpaszkodott, mintegy meghiúsítva a fényképezést (és majdnem a munkát is) :)

A végén ilyen lett:

Hátulja:

A pad végénél:

Látszik, hogy nem lett tökéletes 1-2 kapocs. Sebaj, lapos csavarhúzóval illetve fogóval szépen ki lehet húzni és lehet bele másikat tűzni. Amint időm engedi, kicserélem őket. Vagy nem. :)

Ilyen szépséges lett az eleje:

A lányom egyből rámászott, amint késznek minősítettem. :) Fülig érő szájjal ült rajta és simogatta a finom puha fehér műbőrt. :) Szerintem tetszeni fog a fiúknak is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.