Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

Oviláz I.rész - tornazsák

2013.11.29. 22:24 tryxus

Januárban mennek oviba a srácok.. Sok mindent meg kell varrnom. 2x2 szett ágyneműhuzat, 2x2db lepedő, 2 ovis zsák, 2 tornazsák, stb. A tornazsákokkal kezdtem, ilyenek lettek:

Ez egy nagyon egyszerű tornazsák,ugyanakkor mutatós, hátizsáknak is hordható!

Szeretnéd megvarrni? Lássuk, mire lesz szükség:

  • mintás anyag: 86x33
  • zsinór: 2db 120cm-es
  • ringliző, 4db ringli  <- elhagyható, lehet helyette gomblyuk is ;)
  • ovis jel

1. szabjuk ki az anyagot:

2. belerakjuk a ringliket vagy bevarrjuk a gomblyukakat:

3. Befűzzük a zsinórokat

4. Megkeressük a megfelelő helyet az ovis jelnek:

5. Feltűzzük a jelet. Nekem a fagyit kellett, először a 3 gombóccal(puncs, málna, csoki) kezdtem:

6. Felvarrtam, tölcsér is a helyére illesztve:

7. Tölcsért is felvarrtam,fagyi a helyén! :)

8. Színt színére fordítva a zsinórokat befűztem az alsó sarokba, hogy be tudjam varrni. Így lesz vállra akasztható!Figyelj oda, hogy hogyan fűzöd be! Nézd a képet!

9.Mindkét oldalt végigvarrtam:

10. A zsák száját két lépésben visszahajtottam. Figyeld, hogyan helyezkednek el a zsinórok!

11. Varrd körbe a száját! Nagyon figyelj, nehogy levarrd a zsinórt, mert akkor oda a zárható tornazsák! :) Ha szeretnél belevarrni címkét, most jött el az ideje!

Kész is! Tádááám!

Remélem, szeretni fogják.

Örömteli varrogatást! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.