Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

Hátizsák piciknek

2014.07.26. 14:29 tryxus

Jó rég nem varrtam. Hiányzott is már nagyon. Viszont ez a projekt jól megmutatja, miért is szeretek varrni.

Korábban varrtam már a srácok keresztanyukájának egy jó kis táskát. Az a farmer anyag még mindig itt pihent a szekrényben. Gondoltam, miért is ne?! Legyen ebből a gyerekeknek hátizsák. Tulajdonképp uniszex, és egy kis rafinériával könnyen lehet valami nagyon tetszetőset varrni belőle. A túlcsicsázott dolgokat nem szeretem. A kevesebb több híve vagyok. Ennek jegyében készültek ezek a táskák is:

 

 

Amíg varrtam, a srácok folyton kérdezgették, hogy kész vagyok-e már. Még varrás közben eldöntötték, melyik táska kié lesz. Amikor pedig a pici lányom rájött, hogy neki is készítek egy táskát, hatalmasra nyitotta szemeit, szemöldöke a haja vonaláig szaladt és teli torokból sikított, majd fennhangon mondta, hogy mindenki jól hallja: "Enyém!!" :D

 

Zseb? Az kell! Mindegyik elejére került egy. Zsepinek, kincseknek :) Természetesen zip-záros, nehogy kiessen belőle valami :)

A srácokéra applikáltam egy terepmintás tüllszerű anyagot, amin így átüt a farmer textúrája. Igazán különlegessé teszi.

A kislányéra természetesen virágok kerültek:

És nem csak a zsebre, a pántokra is tettem, így séta közben is van mit nézegetni! És persze megmutatni másoknak, hogy "Néssz! Vijááád! Enyém!" :)

Remélem, hogy sokáig, szeretettel fogják használni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.