Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

Készítsünk mosható pelenkát otthon - V.

2013.02.20. 13:22 tryxus

Megvolt a tesztüzem :-)  Boldogan jelentem: a prototípus pelenka sikeresen vizsgázott!

IMG_4027_600x400.jpg

Bár abból az impregnált anyagból csináltam, amiből a leszoktató naci külsőjét, itt egész jól szerepelt. Kicsit átnyirkosodot, de semmi komoly. Lányom hason alvós, mégsem okozott ez gondot. Pul-lal tökéletes lesz :-)  Szerintem a hordozóban(MeiTai) sem fog kinyomódni belőle a pisi. Kakival még nincs tesztelve, de biztosra veszem, hogy bent fog maradni! Annyira szépen zár a combjánál, kizárt, hogy kijöjjön. :-) 

Következő lépés: kiszabni pul-ból a következő pelust. Ha az is tökéletes lesz, jöhet a sorozatgyártás :-) 

Van 3db kb 0.5m-es pul-om. Ezekből összesen 15db pelenka szabható ki! Szerintem elsőre elég is lesz :-)  Annyira bejött ez a zsebes fazon, hogy a pop-in féle belepatentozós verzió megvalósítását félreteszem.

Mivel a vékonyabb alkatú 2éves fiamra is jó ez a méret, nem csinálom nagyobbra. Szerintem ki fogja szolgálni ezt a lányt ez a méret. Ha mégsem, varrok majd pár nagyobbat. Addig is figyelem a közös rendeléseket, hátha megint rendelnek a "csajok" mintás pul-okat. :-) 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.