Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

KAM patentozóhoz tartózsák

2013.02.19. 15:58 tryxus

Mivel ma a patentok mellett megérkezett a patentozó is, úgy döntöttem, kell hozzá egy tartózsák. Lássátok,mire jutottam 10 perc alatt!

IMG_4034_600x400.jpg

Anyagot félbehajtottam, zsákot varrtam belőle. Száját visszahajtottam, levarrtam. Középtájt levarrtam úgy, hogy az egyik zsebbe éppen beleszoruljon a patentozó. A másik zsebbe mehetnek a patentok, az ár, a csavarhúzó és a többi patentozó "alkatrész". Stílusosan patenttal záródik mindkét fele. :)

Jó kreatívkodást!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.