Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

Készítsünk mosható pelenkát otthon - I.

2013.02.09. 22:44 tryxus

Eldöntöttem. Pelenkát fogok varrani. Sok-sok fórumot elolvastam, mégsem találtam meg a tuti "receptet" :(

Paraméterek:

  • úgynevezett OS (One size) pelenkát szeretnék
  • legyen vízhatlan rétege
  • mérete patenttel legyen állítható
  • természetesen ne folyjon ki belőle a matéria. :)
  • legyen ún. dupla gátas,azaz ne csak 1 gumis rész legyen a combjánál, hanem kettő

Ezek után arra jutottam, hogy első körben zsebes pelenkát fogok készíteni, mert abba annyi betétet belerakhatok, amennyit csak akarok :) Illetve amennyi belefér és amennyi elfér a lányom lábai között. :)

Anyagbeszerzés az első:

  • impregnált anyag a vízzáró réteghez (találtam impregnált anyagot,amit széldzsekikhez használnak)
  • műanyag patentok + patentozó
  • ún. microfleece (talán polár anyag? ez még kérdés), vagy flanel a belső részhez (ez ér a baba popsijához, ha a betétet a zsebbe tesszük)
  • valami jó nedvszívó anyag a belsejébe (pl régi kiszuperált frottír törölközők)

A fenti listából egyedül a patentos rész hiányzik... Ebay-en keresgéltem és lehetne rendelni Kínából patentokat patentozóval együtt. Kb 11Ft-ra jön ki egy patent. Viszont tapasztalatom szerint kb 5-6 hét, mire ideér,ennyit pedig én nem tudok várni :) Másik ebay-es eladónál kb. 16Ft-ért van. Ő Litvániából szállít elvileg kb 1 hét alatt ideér. Meglátjuk.


Folytatása következik...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.