Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

Leszoktató gatya/bugyi Pop-in betéttel

2013.02.05. 12:03 tryxus

Amikor a srácok abba a korba kerültek, hogy meg lehetett próbálkozni a szobatisztaságra szoktatással, készítettem nekik pár (4-4db) kis gatyát, amibe bele lehet tenni a pop-in betétet. Ennek a leírását adom most közre. :)

IMG_3868_600x400.jpg

Kiszabandó részek:

  • 1db gatya rész
  • 1db derékrész
  • 2db téglalap, a belső zseb kialakításához
  • gumi a derék és a combrészhez

Ha valakinek szüksége van a mintára, szóljon és szívesen elérhetővé teszem! ;)

Mivel idő közben eladó lett a mosható pelenka készletünk és az egyik gyermekem még mindig be-bepisil, így kénytelen voltam elkészíteni a Pop-in piskóta betétjének mintájára a saját betétünket. Erre a célra feláldoztam egy régi törölközőt és abból szabtam ki a 8db frottír betéthez 16 darabot (elég vastagnak találtam a törölközőt, így nem 3, hanem 2 rétegű betétek készültek).

IMG_3871_600x400.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.