Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

Szakácssapi farsangra

2013.02.04. 14:51 tryxus

Pénteken szóltak a bölcsiben, hogy kedden farsangot tartanak. Mondtam is a férjemnek némi iróniával, hogy még szerencse, hogy nem hétfőn szóltak! Mivel hétvégén esélytelen, hogy bármit is csináljak a 3 gyerek mellett, a hétfő maradt arra, hogy alkossak valamit. Olyan "jelmez" kell, ami nem zavarja őket nagyon (pl. nem melegszenek bele) de mégis valami más. Ekkor jött az ötlet, legyenek szakácsok! Kell hozzá 2 sapka és 2 fakanál (amivel egyébként kardozni is remekül lehet :) )

IMG_3867_400x600.jpg

A szabásminta és a leírás innen van.

Az én fiaim fejkörfogata 48cm és 51cm. Ennek megfelelően alakítottam a sapka szabásmintáját.

Először kiszabtam a két pántot és a két kört:

IMG_3856_600x400.jpg

Utána következett, hogy a kört szépen beraktam (na nem méregettem, csak úgy szemre/érzésre) :)

IMG_3858_600x400.jpg

Hozzávarrtam a pántot a sapi felső részéhez és már kész is volt a 2 szakácssapka :)

IMG_3863_600x400.jpg

Mivel volt a szekrényben némi ferdepánt és az anyagból is maradt még, varrtam a sapkákhoz kötényt is. Ha már egyszer szakácsok! :D

Íme a remekmű:

IMG_3867_400x600.jpg

Jó készülődést!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.