Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

Kis csíkos elefánt...

2013.01.29. 13:06 tryxus

Egyik kedvenc játéka volt az ikreimnek ez a csíkos elefánt, ami puha, csörög és pont akkora, hogy egy pici kéz is meg tudja fogni :)

IMG_3770_600x400.jpg

Most a kislány kapja meg egy frissítő mosás után.

Hozzávalók:

  • színes anyag
  • 1db Kinder tojás
  • valami, ami zörög, ez lehet kis csengettyű, vagy akár rizs is ;)
  • celofán (vagy ablakos boríték celofánja ;) én is ezt használtam)
  • töltőanyag
  • kb.30cm szalag(lehet 3x10cm is ;) )

IMG_3769_600x400.jpg

Leírás:

Vágd ki a tetszőleges állatmintát 2x tükörben. Színt színre rakva varrd körbe. A fenekéhez ne felejtsd el odavarrni a farkincáját! Én 3 szalagot varrtam oda, amit a végén befontam. Hagyj megfelelő méretű lyukat a Kinder tojásnak! Fordítsd ki! Tömd ki alaposan! Minden kis zugba jusson! Ha ezzel megvagy, töltsd meg a Kinder tojást és mehet is bele az állatka pocakjába. Igazítsd bele! Varrd össze a nyílást. Fond be a farkincáját. Vágj ki 4 fülformát az anyagodból és 2db-ot a celofánból. Varrd őket össze(természetesen belülre kerüljön a celofán)! Öltsd a megfelelő helyre a fülecskéket!

Kész is!

IMG_3774_600x400.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.