Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

Olcsó ajándékötletek karácsonyra

2012.12.11. 16:47 tryxus

Íme az én listám, amit idén karácsonyra kitaláltam. Szerintem a legjobb ajándék a saját készítésű,hiszen abban szívünk-lelkünk, összes szeretetünk benne van.

  1. Kivi lekvár. Igazi kuriózum. Se boltban, se másnál nem láttam még. Pár éve készítettem egyszer és valami isteni volt!
  2. Házi készítésű tészta. Persze ehhez kell egy tésztakészítő gép (bátrabbak enélkül is nekiállhatnak). Idén készítek gyufatésztát, cérnametéltet, szabógallért, kis kockát.
  3. A házi készítésű tésztához házi készítésű zacskó is jár, úgyhogy azt is fogok varrni párat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.