Kövess a FB-on!

 

Inspirációk

Látogatók száma:

látogató számláló

Kisgyermek paplanhuzat (90x140)

2013.10.24. 21:51 tryxus

A rőfösben találtam akciósan egy darab(nem egészen 2m-es) flanel anyagot. Édes kis rózsák vannak rajta. Le is csaptam rá, és hazahoztam. A lányomnak terveztem belőle paplanhuzatot. Ilyen lett:

Most mondja valaki, hogy nem lett édes! :)

Anyagszükséglet:

  • ~2m flannel anyag
  • 3pár patent
  • kb. 3,5m szalag/pánt

A pántot ráncold be tetszés szerinti mértékben. Én ráncoló apparátot használtam. Minden 6. öltésnél ráncolt egyet. Gombostűzd az anyagra tetszés szerinti mintában. Én egy nagy szívet formáltam belőle. Varrd rá. Hajtsd félbe az anyagot, varrd össze,de az egyik fele maradjon nyitva (értelem szerűen, itt fogjuk belerakni a paplant). A nyitott felén hajtsd vissza az anyagot. A rést oszd 4 részre. A 3 osztópontba rakj patentot. És már kész is vagy! ;)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.